Reklamacje

Reklamacje

Wszystkie produkty dostępne w sklepie internetowym www.zabawki.kathay.pl podlegają 2 letniej rękojmi, przysługującej od dnia nabycia towaru.

W przypadku wystąpienia wady nabytego produktu kupujący ma prawo złożyć reklamację poprzez: odesłanie nabytej rzeczy na adres: Kathay-Haster, ul. Lutycka 3, 60-415 Poznań.

W przypadku skorzystania z prawa złożenia reklamacji kupujący możne wypełnić formularz reklamacji  oraz odesłać go wraz z reklamowanym towarem oraz z dowodem zakupu (paragonem albo fakturą na adres : Kathay-Haster, ul. Lutycka 3, 60-415 Poznań). W formularzu reklamacyjnym klient wskazuje m.in. swoje oczekiwania co do sposobu realizacji zobowiązań sprzedającego.

Czas rozpatrzenia reklamacji, wraz z powiadomieniem klienta to 14 dni od momentu złożenia reklamacji. W przypadku naprawy czas może się wydłużyć w zależności od rodzaju zgłoszonej niezgodności.

Podstawą reklamacji może być w szczególności dostarczenie innego towaru niż zamawiany, nieprawidłowe skompletowanie zamówienia lub dostarczenie niewłaściwej liczby towarów.

W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść klienta koszty wymiany lub naprawy towaru ponosi sprzedający.

W przypadku reklamacji uznanej ( reklamacja na korzyść klienta) zwrotu płatności dokonamy przelewem na wskazany rachunek bankowy.

Gdy reklamacja jest rozpatrzona niezgodnie z wolą klienta, sprzedawca udziela odpowiedzi zgłaszającemu reklamację o sposobie rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego w formie korespondencji mailowej.

Reklamacje prosimy przesyłać pod adres:

Kathay-Haster Dział Reklamacji

Ul. Lutycka 3

60-415 Poznań

Szybki kontakt
Zadzwoń: +48 61 849 83 40/+48 693136644
Napisz: sklep@kathay.com.pl
Newsletter

Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać zniżki oraz informacje o promocjach i wyprzedażach.

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.