Zwroty i reklamacje
Zwroty
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, istnieje możliwość odstąpienia od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas sklep internetowy www.zabawki.kathay.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (pismo wysłane pocztą na adres Kathay-Haster, ul. Lutycka 3, 60-415 Poznań lub pocztą elektroniczną sklep@kathay.com.pl )
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwrot otrzymanej od Państwa płatności następuje niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy zwracany towar
Zwrotu płatności dokonamy przelewem na wskazany przez Państwa rachunek bankowy.
W wypadku odstąpienia od umowy należy odesłać towary wraz z dowodem zakupu na adres: Kathay-Haster, ul. Lutycka 3, 60-415 Poznań, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy.
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Zwroty rozpatrywane są w ciągu 14 dni. Zwracany produkt musi zostać dostarczony przez firmę przewozową bezpośrednio na adres sklepu internetowego.
Zwroty prosimy przesyłać na adres:
Kathay-Haster
Ul. Lutycka 3
60-415 Poznań
Reklamacje
Wszystkie produkty dostępne w sklepie internetowym www.zabawki.kathay.pl podlegają 2 letniej rękojmi, przysługującej od dnia nabycia towaru.
W przypadku wystąpienia wady nabytego produktu kupujący ma prawo złożyć reklamację poprzez: odesłanie nabytej rzeczy na adres: Kathay-Haster, ul. Lutycka 3, 60-415 Poznań.
W przypadku skorzystania z prawa złożenia reklamacji kupujący możne wypełnić formularz reklamacji oraz odesłać go wraz z reklamowanym towarem oraz z dowodem zakupu (paragonem albo fakturą na adres : Kathay-Haster, ul. Lutycka 3, 60-415 Poznań). W formularzu reklamacyjnym klient wskazuje m.in. swoje oczekiwania co do sposobu realizacji zobowiązań sprzedającego.
Czas rozpatrzenia reklamacji, wraz z powiadomieniem klienta to 14 dni od momentu złożenia reklamacji. W przypadku naprawy czas może się wydłużyć w zależności od rodzaju zgłoszonej niezgodności.
Podstawą reklamacji może być w szczególności dostarczenie innego towaru niż zamawiany, nieprawidłowe skompletowanie zamówienia lub dostarczenie niewłaściwej liczby towarów.
W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść klienta koszty wymiany lub naprawy towaru ponosi sprzedający.
W przypadku reklamacji uznanej ( reklamacja na korzyść klienta) zwrotu płatności dokonamy przelewem na wskazany rachunek bankowy.
Gdy reklamacja jest rozpatrzona niezgodnie z wolą klienta, sprzedawca udziela odpowiedzi zgłaszającemu reklamację o sposobie rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego w formie korespondencji mailowej.
Reklamacje prosimy przesyłać pod adres:
Kathay-Haster
Ul. Lutycka 3
60-415 Poznań