• Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • Kraj dostawy: Polska
  • Zmień

Język:

Waluta:

Kraj dostawy:

Koszyk

Zwrot

Zwroty

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, istnieje możliwość odstąpienia od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
 Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nasz sklep internetowy www.kathay.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (pismo wysłane pocztą na adres Kathay-Haster, ul. Lutycka 3, 60-415 Poznań lub pocztą elektroniczną sklep@kathay.com.pl )

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwrot otrzymanej od Państwa płatności następuje niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy zwracany towar

Zwrotu należności dokonamy zgodnie z metodą płatności, wybraną podczas składania zamówienia, a w przypadku płatności za pobraniem - przelewem na wskazany przez Państwa rachunek bankowy.

W wypadku odstąpienia od umowy należy odesłać towary wraz z dowodem zakupu na adres: Kathay-Haster, ul. Lutycka 3, 60-415 Poznań, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy.  

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Zwroty rozpatrywane są w ciągu 14 dni. 
Zwracany produkt musi zostać dostarczony przez firmę przewozową bezpośrednio na adres sklepu internetowego.


Zwrot należności dokonywany jest w formie identycznej, jak sposób płatności, wybrany podczas składania zamówienia.

Zwroty prosimy przesyłać na adres:

Kathay-Haster Dział Zwrotów

Ul. Lutycka 3

60-415 Poznań

 

Chcesz z naszą pomocą zwrócić zamówienie? Od teraz możesz to zrobić szybko i wygodnie.

 

1. Szybkie Zwroty to usługa, dzięki której możesz zwracać swoje zamówienia do naszego sklepu za pośrednictwem Paczkomatów zlokalizowanych w całej Polsce bez drukowania etykiety. Pamiętaj, że korzystając z tej opcji Twoja paczka nie może przekroczyć wymiarów: 41x38x64 cm. Jeżeli zdecydujesz się skorzystać z tej opcji od należności, którą zwrócimy Tobie w związku z odstąpieniem od umowy potrącimy kwotę za nadanie w wysokości 10,99zł.

Paczkę ze zwrotem możesz nadać na dwa sposoby – za pośrednictwem aplikacji InPost Mobile lub korzystając ze strony https://szybkiezwroty.pl/

Jak zwrócić paczkę za pomocą aplikacji InPost Mobile?

  • Otwórz aplikację InPost Mobile
  • W dolnym menu kliknij ikonkę „Zwróć”
  • Wpisz nazwę sklepu kathay. Możesz również wybrać paczkę do zwrotu z listy Twoich przesyłek.
  • Wypełnij formularz zwrotu.
  • Kod zwrotu znajdziesz w aplikacji InPost Mobile oraz w wiadomości e-mail
  • Przygotuj paczkę ze zwrotem – jeśli używasz tego samego pudełka, usuń starą etykietę 
  • Wystarczy, że kod zwrotu napiszesz odręcznie na paczce. Nie musisz drukować etykiety.
  • Nadaj paczkę w dowolnym Paczkomacie – wystarczy, że zeskanujesz kod QR z aplikacji InPost Mobile przykładając go do czytnika w Paczkomacie lub wybierzesz opcje nadania paczki na ekranie Paczkomatu i wpiszesz ręcznie kod zwrotu.
  • Umieść paczkę w skrytce, zamknij ją. I już, gotowe! ​​​​​​​

Jak zwrócić paczkę za pomocą strony www.szybkiezwroty.pl?

  • Wejdź na https://szybkiezwroty.pl/
  • Z listy dostępnych sklepów wybierz kathay.
  • Wybierz właściwy rozmiar paczki.
  • Wypełnij formularz zwrotu.
  • Kod zwrotu otrzymasz smsem oraz w wiadomości e-mail
  • Przygotuj paczkę ze zwrotem – jeśli używasz tego samego pudełka, usuń starą etykietę 
  • Wystarczy, że kod zwrotu napiszesz odręcznie na paczce. Nie musisz drukować etykiety!
  • Nadaj paczkę w dowolnym Paczkomacie – wystarczy, że zeskanujesz kod QR z aplikacji InPost Mobile przykładając go do czytnika w Paczkomacie lub wybierzesz opcje nadania paczki na ekranie Paczkomatu i wpiszesz ręcznie kod zwrotu.
  • Umieść paczkę w skrytce i… gotowe! ​​​​​​​

 

2. Łatwe zwroty z DPD Polska to bezgotówkowy zwrot paczki w dowolnym punkcie DPD Pickup, możesz skorzystać z tej opcji w terminie 14 dni od dnia doręczenia Twojej paczki. Jeżeli zdecydujesz się skorzystać z tej formy zwrotu od należności, którą zwrócimy Tobie w związku z odstąpieniem od umowy potrącimy kwotę za nadanie w wysokości 16,00zł.

Jak zwrócić paczkę w punkcie DPD Pickup?

  • Przygotuj nr przesyłki, którą wysłaliśmy do Ciebie z Twoim zamówieniem, pamiętając o nieprzekraczalnym terminie 14 dni, w ciągu których możesz ją nadać zwrotnie.
  • Wejdź na https://www.dpd.com/pl/pl/dpd-pickup/znajdz-punkt-pickup/ i wybierz punkt DPD.
  • Przygotuj paczkę i zanieś do wybranego punktu.
  • Podaj obsłudze punktu pierwotny numer przesyłki i nadaj paczkę.

 

3. Jeśli przy składaniu zamówienia wybrałeś dostawę kurierską INPOST, skorzystaj z dołączonej etykiety zwrotnej. Wystarczy, że usuniesz starą etykietę i w tym samym miejscu nakleisz nową, którą znalazłęś wewnątrz swojej przesyłki. Następnie skorzystaj z wyszukiwarki paczkopunktów na stronie - https://inpost.pl/znajdz-paczkomat i wybierz PACZKOPUNKT. Możesz użyć swojej lokalizacji lub wpisać adres ręcznie. Teraz wystarczy, że wybierzesz interesujący Ciebie PACZKOPUNKT i nadasz w nim zwrot. Możesz zwrócić zamówienie w terminie 14 dni, a daty jego odbioru. Jeżeli zdecydujesz się skorzystać z tej formy zwrotu od należności, którą zwrócimy Tobie w związku z odstąpieniem od umowy potrącimy kwotę za nadanie w wysokości 16,00zł.